27–28 października Warszawa, hotel Radisson Blu – Sukces pierwszej edycji Kongresu „body LIFE” w 2011 r. dobitnie pokazał, że branży potrzebny jest taki szkoleniowy event na najwyższym poziomie. W tym roku proponujemy aż dwa dni wykładów, bogatszy program merytoryczny, uznanych i doświadczonych prelegentów, w tym dwóch z zagranicy, a także wyjątkowo dogodne warunki sprzyjające wymianie wiedzy i doświadczeń.
Nowa lokalizacja – więcej korzyści
Mając na uwadze fakt, że wielu uczestników kongresu przyjedzie do stolicy z całej Polski, a także chcąc zapewnić im najwyższy standard, wynegocjowaliśmy w Radisson Blu Centrum Hotel ( położonym zaledwie 1 km od Dworca Centralnego) bardzo korzystne stawki za nocleg.
Program merytoryczny Kongresu „body LIFE”
Sobota, 27 października 2012
godz. 10:00 – 11:30
Chaos w organizacji? Zarządzasz – nie zarządzasz przez chaos? Zbiór narzędzi do kierowania zespołem, konieczność wdrażania poprawnej struktury zatrudnienia, dobór kadry i alternatywne sposoby zarządzania pracownikami. Małgorzata Kuchar
godz. 12:00 – 13 :30
Kompetencje menedżera – wpływ na obroty klubu fitness. Relacja menedżer inwestor. Ile powinien zarabiać menedżer, umowy i formy współpracy. Artur Ligęska
godz.14:30 – 16.00
Sprzedaż w klubie – strefy przychodów, koszty i zyski. Michał Lachowicz
godz. 16:15 – 17:00
Fitness klub jako ośrodek wspólnych inicjatyw w dziedzinie medycyny i wspomagania leczenia schorzeń. dr Joanna Zapolska
godz. 17:15 – 18:00
Jak układa się linia podziału lub współpracy pomiędzy rynkiem korporacyjnym a detalicznym? Robert Kamiński, Michał Skierski − Benefit Systems SA
20:00 – Uroczysty bankiet dla uczestników kongresu
Niedziela, 28 października 2012
godz.10:00 – 11:30
Nowe grupy docelowe – jak do nich dotrzeć? Katarzyna Wysocka
godz. 11:45 – 13:15
Zrozumieć klienta. W jaki sposób wykorzystać tę wiedzę, by osiągnąć sukces w obsłudze, sprzedaży i świadczeniu usług w profesjonalnym klubie fitness? Sebastian Goszcz
godz. 14:15 – 15:45
Jak dotrzymać kroku dużym klubom? Pięć strategii marketingowych oraz sposoby na utrzymanie klienta przez mniejsze i niezależne kluby. Fred Hoffman
godz.16:15 – 17:45
Sukces klubu fitness – co się na to składa? Ilan Shapira